Friday, November 28, 2014

Alustame!

Nonii.

Tere! Mina olen Karina. Olen 20-aastane ja õpin Tartu Ülikoolis 2. kursusel. Võtsin lõpuks kogu oma julguse ja viitsimise kokku ja tegin oma blogi.
Aga miks?

Eelkõige tegin blogi endale, et jälgida oma progressi, et oleks parem ülevaade. Ausalt see annab nii palju ikka motti juurde. Äkki huvitab see ka teisi tervisehuvilisi :) ÄKKI! See teeks nii palju rõõmu.

Mu "teekond tervislikuma minani" algas kuskil 2013 aasta lõpus. 2013 aastal astusin ülikooli, ja toitumine läks leebelt öeldes käest ära. Tüüpiline. Wake up call oli see, kui nägin peeglist kõige laiemat vööümbermõõtu mis mul elusees olnud on. Olen terve elu olnud suhteliselt sale ja see tõsiasi ehmatas piisavalt. Siis võtsin oma toitumise käsile, tasa ja targu, hakkasin oma menüüst eemaldama saiakesi, pastasid ja kõike muud sellist. See oli raske, sest pastat võisin ma näost sisse ajada iga päev ja oleksin õnnelik.

Nüüd tahaksingi oma edasist teekonda jagada. Sellest sügisest olen eriti tõsiselt oma eesmärgi juures, tean mida tahan peeglist lõpuks näha ja mis veel olulisem- kuidas end tunda! Hakkasin järgima 12-nädalast treeningprogrammi, millest läbitud praegu 1 nädal. Kuigi see on vaid 1/12 kogu programmist, on tunne nii hea. Programmist räägin kindlasti edaspidi täpsemalt.

Tahan siin rääkida erinevatest trennidest, jagada oma lugusid, rääkida äkki natuke ilust ja moest, proovida erinevaid tervislikke retsepte ja minna ikka lähemale oma eesmärgile saavutada tervislikum mina!



No comments:

Post a Comment

Back to Top