Sunday, January 11, 2015

USED: KC Professional Color Mask



Olen KC Professionali värvimaski kasutanud juba pikka aega ja mõtlesin, peab seda jagama. See toode peab mul lihtsalt alati olemas olema! Põhimõtteliselt on tegu juuksevärvi värskendava juuksemaskiga ja on ideaalne just nende jaoks, kellel on juuksed ühte värvi (mitte triibutatud). Tänu sellele olin ma juba väga pikaks ajaks loobunud juuste värvimisest kui mu juuksed üleni musta värvi olid. Tegin maski umbes kord 2 nädala jooksul, vahel isegi harvemini. Umbes siis, kui märkasin, et juuksed hakkavad natuke heledamaks muutuma.

Nüüd, kuna värvisin vahepeal juuksed punaseks, kasutan 2-3 nädala tagant sama juuksemaski toonis Pepper, mis on erk punane. See on tõesti elupäästja minusugustele, kes värvivad juukseid natuke liiga tihti. Mask toonib juukseid väga märgatavalt ning jätab need pehmeks ja terveks. Maski võib hoida peas vastavalt soovile 2-10 min (mina hoian 10) ja siis hoolikalt välja pesta, šampoonitada ja soovi korral uuesti palsamit peale panna. See toode on igatahes 5+ :)


No comments:

Post a Comment

Back to Top