Sunday, January 25, 2015

Lõunasöök 24/01/2015- Kiire kreveti stir-fry


Minu eilne kiire lõunasöök, mille kiirelt kokku vorpisin ja mis tuli uskumatult hea. Nii hea, et tegin seda täna uuesti!

Inspiratsiooni sain ma Instagramist, kus jälgin paljusid blogijaid, youtubereid ja treenereid/sportlasi, kelle söökidest tihti screenshotte teen ja proovida tahan.







Vaja läheb:
  • krevette (ostsin sügavkülmaletist- keedetud ja kooritud) - pool pakki
  • 2 küüslauguküünt
  • külmutatud köögivilju (jälle sügavkülmaletist, brokkoli, lillkapsa ja porgandi segu)- pool pakki
  • sojakastet
  • soola + pipart
Valmistamine:

Auruta või keeda köögiviljad. Mul pole kahjuks aurutajat (in my wishlist) nii et mulle meeldib panna pliidile pott keeva veega, selle kohale sõel köögiviljadega. Keeva vee aur aurutab köögivilju ilusti. 


Soovitan väga veel köögiviljadeks lisada rohelisi ube, need sobivad just selliste wokiroogadega nii hästi, mul olid nad kahjuks otsas. Samal ajal prae pannil/wokis küüslauk ja krevetid paar minutit oliivõlis. Kui köögiviljad valmis, lisa need oma panni/wokki, seejärel lisa umbes 1-2sl sojakastet, soola ja pipart, ja sega ning prae kõiki koostisosi õrnalt. Ja valmis!


No comments:

Post a Comment

Back to Top