Thursday, January 29, 2015

Põhjused, miks hommikuti juua sooja sidrunivett

Sooja sidrunivee joomine on hea harjumus, millega oma päeva alustada. Olen selle headest omadustest kuulnud juba ammu ja nüüd võtsin endale eesmärgiks alustada iga oma päev ühe tervisliku kruusitäiega, no excuses!



 Siin on mõned põhjused miks juua hommikuti sooja sidrunivett:

1. Näiteks sügisest, alates sellest ajast kui olen hakanud võtma C-vitamiini igapäevaselt, pole ma kordagi õieti haige olnudki. Ja seda räägib inimene, kes on mitu mitu korda aastas haige, isegi suvel õnnestub mul haige olla. Aga miks mitte tarbida C-vitamiini looduslikult? Sidrunis on palju C-vitamiini mis võitleb külmetushaigustega!

2. Selle teadasaamiseks pidin kasutama tarku internetisaite ning sain teada, et soe sidrunivesi aitab langetada kaalu. Sidrunis on palju aineid mis aitavad võidelda nende suurte söögiisudega.

3. Aitab parandada seedimist- juba tavalise vee parajas koguses tarbimine on väga kasulik seedimisele. Kellelegi ei meeldi ju see punnkõhu tunne. Soe vesi aitab välja viia seedetrakti kogunenud toksiine.

4. Öösel tekib kehal suur vedelikupuudus. Ärgates tunnen mina küll end alati nagu mingi rosin, aga tihti joon vaid kohvi, muud vedelikku ei tarbi ja veejoomine ununeb täielikult. Vesi on elutähtis, ja võiks ju alustada selle joomisega kohe ärgates, et ei tekiks vedelikupuudust! Loomulikult tuleb päeva jooksul tarbida piisav kogust vett. Ka sinna meeldib mulle tohutult lisada sidrunit ;)

5. Hommikune soe sidrunivesi paneb seedimise käima ja kiirendab seda, mis soodustab ka kaalulangust. Ja mind kusjuures äratab see ka tohutult hästi üles, kui olen enne hommikukohvi kui täielik zombie. Kui pole käepärast iga hommik sidrunit (sest olgem ausalt, alati ei ole), siis joon lihtsalt ühe tassi sooja vett mõnusaks äratuseks.

Neid põhjuseid on veel ja veel, üldiselt on see lihtsalt nii tervislik harjumus kuidas oma päeva alustada. Olen juba mõned päevad hommikuti joonud sooja sidrunivett ja tõesti, tunne on nii hea. Kui juua seda iga hommik vähemalt kuu aega, võib see radikaalselt muuta su igapäevast enesetunnet. Mina juba tunnen muutusi oma kehas, kuidas tunne on kõhus kuidagi palju kergem.

See on lihtne: enne hommikusööki pane vesi keedukannu, kuid ära lase sellele keema tõusta, las see olla soe. Sinna lisa paar sidruniviilu või sidrunimahla.

No comments:

Post a Comment

Back to Top