Saturday, January 31, 2015

Enne ja pärast trenni- minu lemmiksöögid ja -snäkid

Tereeeeee :)
Täna pärast trenni riietusruumis banaani nosides tuli mul mõte, et jagaks äkki teiega oma lemmikuid pre-workout ja post-workout sööke ja snäkke!
Enne trenni meeldib mulle süüa midagi, mis hoiab kõhu parajalt täis, kuid mis pole liiga täitev ja raske seedida. Kõige hullem on minu arvates minna trenni tühja kõhuga, keset trenni tekib täielik minestustunne. Olen niimoodi sattunud BodyPumpi ja ma lihtsalt unustasin enne süüa. Umbes poolepeal tabas mind selline pearinglus ja nii jube oli olla, pooli asju ei teinud kaasa, aga ära minna ju ka väga ei saanud. Nii et ärge seda tehke!

Enne trenni söön...

1. Müslibatooni- seda on hea kaasas kanda, nii et kui ka juhtub, et unustad kodus süüa, võiks see igaks juhuks kaasas olla. Eat Natural batoonid on minu arvates väga head!

2. Maitsestamata jogurtit- sinna võib lisada ükskõik mida- marju, pähkleid, müslit jne. Või söön ka niisama. Minu kõhtu see hullult ei täida, kuid kui on selline olukord, et kõht pole enne trenni päris tühi aga piisavalt täis ka pole, siis sobib jogurt täiuslikult.

3. Putru- puder on lihtsalt nii hea. See hoiab kõhu nii mõnusalt kaua täis, keha seedib seda ladusalt ja kõhtu ei teki rasket tunnet mis trennitegemist segaks. Mulle meeldib putru süüa natuke soolaselt, kuid miks ka mitte magusalt moosi või banaaniga.

4. Pähkleid- sarnaselt jogurtiga on pähklid mu jaoks miski, millest kõhtu täiesti täis ei saa, kuid peotäis pähkleid annab just selle vajaliku energiasutsu enne trenni.

5. Vana hea võiku- kui trenni on kiire ja nälg näpistab, on võileib minu esimene ja ainuõige variant. Mulle meeldib süüa kas täisteraleiba või mõnd seemneleiba, vahele näiteks kalkuni- või veisesinki, tomatit, kurki, avokaadot või mida iganes head ja täitvat külmkapist leian.

Isegi kui sõin mitte kaua aega enne trenni, on mul pärast trenni alati kõht jube tühi. Pärast trenni söön alati midagi täitvat ja proteiinirikast.

Pärast trenni söön...

1. Minu number üks trennijärgne vahepala on valgujook, mida olen joonud kohe pärast igat trennikorda juba mõnda aega. Seda tuleb juua kohe pärast trenni või vähemalt 30 min jooksul pärast jõutrenni lõppu. Praegu tarbin Pour Femme šokolaadimaitselist proteiinipulbrit, mis on mu täielik lemmik! Mõtlen tulevikus kindlasti teha eraldi postituse valgupulbrite ja nende ülesande kohta.

2. Banaani! Seda on hea kaasas kanda, täidab natukeseks kõhu.

3. Kana. Seda söön juba siis tavaliselt õhtusöögiks, kui olen pärast trenni koju jõudnud. Kana on minu arvates nii hea igal kujul- praetult, keedetult või ahjus tehtult, koos tatra, pruuni riisi või kinoaga või salatis.

4. Muna- muna on superhea valguallikas nagu ka kana. Muna meeldib mulle süüa keedetult, omletina või viimasel ajal meeldib mulle väga süüa muna pošeeritult.

5. Quinoa- quinoad söön ma kõige harvem, sest see on kallis ja valmib küllaltki aeglaselt, kuid quinoa on väga hea näiteks salatina, küüslaugu, tomati ja paprikaga, või niisama kanaga. Ja see on superhea valguallikas.

No comments:

Post a Comment

Back to Top