Sunday, February 8, 2015

Talveõhtune naha- ja kehahooldusrutiin

 Heeei. Kuna viimasel ajal on mul kujunenud väikestviisi õhtune naha- ja kehahooldusrutiin, mõtlesin seda teiega jagada. Nahahooldustoodetega olen ma suur katsetaja ja mulle meeldib toote otsa saades proovida midagi uut, kuid olen sealjuures suur looduslike nahahooldustoodete armastaja. Praegu olen leidnud tooted, mida olen kindlasti valmis uuesti ostma.



  1. Meigieemaldusrutiin algab ikka alati meigieemaldajaga. Natura Siberica Moisturizing Foam eye makeup remover on õrn, 99% looduslike koostisainetega ja sobib täpselt igapäevaseks kasutamiseks. Kuigi see on silmameigieemaldaja, leian, et see võtab kogu näo meigi maha vägagi edukalt.

    Viimasel ajal olen kasutanud koos Natura Siberica meigieemaldajaga konjakikäsna. See on tehtud looduslikust konjakijuurest ja on kuivana kivikõva, seega leotan seda vees kuni see muutub pehmeks nagu käsn. Konjakikäsnale panen natuke meigieemaldajat ja see võtab uskumatult kiiresti maha kogu mu meigi nii silmadelt kui ülejäänud näolt, seda õrnalt koorides.

Konjakikäsnast veel SIIN.


     2. Toonikuna kasutan Corine de Farme Gentle Rose Water roosivett, mis toniseerib ja rahustab     nahka. Pluss, see lõhnab nii hästi!

     3. Seejärel kasutan Nurme Seebi porgandiõli niisutajana. Mulle meeldib nii väga niisutada oma nägu õlidega, sest kui imelikult see ka ei kõlaks, hoiab see mu rasust nahka kontrolli all. Porgandiõli niisutab sügavuti ja elustab naharakke ning selle kõrge beetakaroteeni sisalduse tõttu annab see nahale ilusa jume.

    4. Enne pidasin oma vanuses silmakreemide kasutamist mõttetuks, kuid tegelikult vajab silmaaluste õrn nahk just eriti palju hoolitsust. Praegu kasutan  roosiõliga Omnia Botanica silmakreemi.

Vahel, kui on peal suur väsimus, lähen pärast seda otse magama. Kui aga suudan end kokku võtta, lisan vahel paar extra sammu oma rutiini.



  1. Kuna mu juuksed on alati kuivad, meeldib mulle just ööseks peale kanda Nurme Seebi kookosevõiet ja juuksed on hommikul megasiledad ja toidetud!
  2. Elizabeth Arden 8 hour huulevõie, mmm.
  3. Olen üritanud kanda iga õhtul oma lühikestele ripsmetele ja hõredatele kulmudele riitsinusõli, ja see tõesti aitab neil kasvada. Ma olen väikseid tulemusi näinud juba nädalaga.
  4. Kui näole on tekkinud uus sõber (punni näol), siis kasutan Australian Bodycare teepuuõli vistrikupulka.
Mis teie õhtusest rutiinist kunagi ei puudu?

No comments:

Post a Comment

Back to Top