Tuesday, February 17, 2015

USED: Macadamia Healing Oil Spray

Jälle on ühest tootest saanud tühi potsik, millest tahaksin muljetada. Healing Oil Spray sain kunagi emalt sünnipäevakingituseks ja see on sellest ajast alates olnud mul peaaegu igapäevaselt kasutuses. Seda on jätkunud mulle üllatavalt kauaks. Toode on hästi kerge tekstiuuriga, peaaegu selline kuiva õli moodi. Mina kasutasin toodet vaid kuivadel juustel, kui hommikul enne kodust lahkumist olid juukseid eriti heinad. See annab neile kohe läike ja elu tagasi. Esmalt pihustasin toodet peopessa ja siis panin seda ühtlaselt juukseotstesse, otse juustesse pritsides oli tunne, et õli jäi juustesse ebaühtlaselt. Kindlasti saab seda kanda ka niisketesse juustesse, mina seda aga sellel moel kasutanud pole.



Küll aga peab ütlema, et selle toimeaeg oli lühike ja päeva lõpuks olid juuksed jälle endised. Nii et see on ajutine lahendus. Võimalik, et mu juukseotsad on nii lootusetud, et mingi ime ka ei aita :D Üldmule tootest on küllaltki hea, juukstesse kandes on tulemus vägagi hea, juuksed on silmnähtavalt säravamad ja tervemad, kuid pikalt see tulemus kahjuks minu puhul ei kestnud. 
Minu hinne : 7/10

Kas kellegil on veel kogemusi Macadamia Healing Oil Spray, või teiste Macadamia toodetega?

No comments:

Post a Comment

Back to Top