Wednesday, May 13, 2015

New In: Sleek 'Oh So Special'

Meigijutunurk! Sattusin Levelzone'i mõni aeg tagasi (ma pole enne kuulnudki sellest kohast, MIKS?) ja avastasin, et nad müüvad kõige muu seas Sleek-i tooteid! Olen ammu tahtnud omale korralikku, kvaliteetset, igapäevast lauvärvipaletti. Mulle jäi silma imeeeilusates toonides palett nimega 'Oh So Special'... ja oii see on special tõesti!

Ootasin mõned nädalad enne tellimist, vaatasin netist arvustusi ja mitte kui midagi negatiivset ma ei kuulnud, nii et tuli see pisike klikk 'osta' nupul ju teha. See jõudis minuni 1 päevaga, mis oli lihtsalt kirss mu meigitordil. 

Pean ütlema, et olen sellega nii nii rahul ja olen seda kasutanud selle saamise hetkest põhimõtteliselt iga päev. Mulle meeldivad tohutult selle roosakas-lillakad toonid, need sobivad kuidagi sellesse aastaaega (kuid ka aastaringselt) nii hästi ja mõjuvad värsketena. Veel on ülihea, et sama paletiga saad teha meigi nii päevaks kui õhtuks, sest selles on täpselt parajas koguses nii heledaid kui tumedaid toone. Pluss, see näeb välja nii badass ja sleek ning sees on mõnusalt suur peegel. Mu sõbrants, kellel on teistes toonides Sleek palett hoiatas mind aga enne, et tema omal on sädelevad toonid natuke halvemad kui matid. Mitte küll häirivalt. Mina pole aga seda muret enda omaga märganud, nii sädelevad kui ka matid toonid on väga hea pigmentsusega. Kuid hoiatuseks mainisin ka selle ära :)




Kokkuvõtteks peab ütlema, et see on üks parimatesst meigitoodetest, mida endale soetanud olen, sest olen sellest juba saanud niivõrd palju kasutust. Hinnaks sellele vaid 10 eurot, igati väärt! :)

Kas ka kellegil teist on veel kogemusi Sleek palettidega?

No comments:

Post a Comment

Back to Top