Wednesday, February 11, 2015

Vitamiinid vitamiinid

Praegu sellisel pimedal, külmetuste ja viiruste ajal tunnen, et peaksin eriti suurt tähelepanu osutama sellele, et kehal oleksid olemas kõik vajalikud vitamiinid. Ja ptui ptui ptui, olen suutnud see talv haigusest hoiduda. Ma loodan, et ma seda nüüd ära ei sõnunud. Sellist üldist nõrkust olen tundnud aga päris palju, mistõttu tahtsin läbida ühe korraliku vitamiinikuuri.

Mõtlesin, et jagaks teiega neid toidulisandeid, vitamiine ja nii edasi mida ma hetkel iga päev tarvitan. Praegu on mul käimas nö vitamiinikuur ehk võtan neid vitamiine mõned kuud (1-2). Kindlasti ei tee ma seda aastaringselt. Näiteks suvel kindlasti mitte, kus on palju päikest ja värskeid puuvilju, millest kõik vajalikud vitamiinid kätte saada. Teine asi mis pean silmas sellise suuremat sorti vitamiinikuuri juures on see, et kui võtan erinevaid vitamiine eraldi (mitte ühe kapslina nagu multivitamiinina) pean olema kindel, et ei ületa päevast soovitatavat kogust. Kui tarbid näiteks kahte erinevat preparaati, võivad need sisaldada samu vitamiine. Päevast soovitatavat kogust ei tohiks ületada.






 

Minu praegune vitamiinikuur koosneb järgmistest:

  • D ja C vitamiin- praegu võtan Minisun Defence vitamiine, milles on D ja C vitamiini sisaldus üle 100% päevasest vajadusest, et hoida end tervena talvekuudel.
  • Oomega 3 kalaõlikapslid- neid võtan kindlasti igapäevaselt, sest kala söön väga harva. See on hea südamele ja eriti inimestele kes teevad regulaarselt trenni sest see mõjutab positiivselt kaalulangetust ja lihaskasvu ning vähendab lihasvalusid.
  • Foolhape- muidu mõeldud rasedatele või rasestuda soovivatele (ma ei ole btw :D ) onfoolhape ka imevahend mis on tuntud selle poolest, et paneb juuksed vohama! Olen tõesti märganud suurt juuksekasvu kiiruse suurenemist.

Teatud ajaperioodidel võtan ka võtan ka:

  • rauasiirupit- vahepeal oli mul kehas madal rauasisaldus ja selle tõttu nõrkus ja uimasustunne. Võtan seda vitamiinikuuri väliselt, tavaliselt aastaringselt.
  • multivitamiinid- olen neid samuti võtnud vitamiinikuuri väliselt pimedamatel kuudel. Need sisalvad kehale enamasti kõige vajalikumaid aineid veidi väiksemates kogustes kui ma hetkel kuuri ajal võtan.

Mis vitamiine ja toidulisandeid teie kasutate? Mind väga huvitab! :)

No comments:

Post a Comment

Back to Top