Monday, June 1, 2015

Minu Teazy kogemus

 Heii!

Veebruaris tellisime kulla Heijaga 2 komplekti 28-päevast Teazy teed. Mu Teazy kuur jõudis just lõpule ja lubasin selle lõppedes veidi muljetada. Läbisin pool kuuri ehk 14 päeva veebruaris ning jätsin ülejäänud 14 kevadeks. Nüüd siis ongi kuur läbi. Kuna öötee on eraldi pakikestes ja hommiku oma puruna, on öö oma otsas aga päevast on ligi pool suurt karpi alles. Kindlasti joon nüüd hommikuteed edasi kuigi kuur juba läbi.


Mulle tundus, et veebruaris tegin kuuri veidi valesti. Kuna olen suur kohvijooja ja ei kujuta oma

hommikut ette kohvita, jõin alguses hommikul kohvi ja alles pärast seda Teazy teed. Seekord võtsin aga end kokku ning tegin vajadusel kohvijoomise alles hiljem, või lõuna ajal.


Olen väga rahul igatahes! Ainevahetus ja seedimine on kindlasti kordades parem. Üks asi mis mulle kõige rohkem rõõmu tegi oli mu hommikune enesetunne. Ma pole üldse kunagi olnud hommikuinimene... tunnen alati hommikul sellist väsimust ja laiba tunnet ning eriti veel suurt vedelikupuudust, ükskõik kui vara või hilja ma ei ärkaks. Hommikul iga kord esimese asjana tassi tee joomine on mu enesetunnet nii meeletult parandanud ja veepuudusest tulenev nõrkus on läinud. See oli suurim pluss minu jaoks kogu selle kogemuse juures. Hommikutee annab mõnusa energialaengu ja õhtutee annab ülihea une. Kehakaalu muutusi ma seekord kahjuks ei jälginudki, sest oli stressirohke sessiaeg ja pea laiali otsas. Üldiselt võin aga öelda, et kõik jäi samaks. Küll aga olen nüüd värske MyFitnessi töötaja ning see annab suurt motti juba praegu mulle juurde, et kiiresti kiiresti end trenni vedada enne või pärast tööd! Can't wait :) Suvel jääb ehk lõpuks jälle aega, et oma keha eest hoolitseda!

Soovitan tõesti väga proovida Teazyt või mõnd muud teekuuri, kui kellegil on probleeme seedimise, ainevahetuse, näonaha või veepuuduse ja väsimusega! Ma igatahes joon hommikuti teed edasi kuni seegi otsa saab.


Mõnusat nädala algust,

No comments:

Post a Comment

Back to Top