Monday, October 26, 2015

USED: TRESemmé Split Remedy šampoon ja palsam

Seekord on väike peaaegu empty asjade postitus, sest alati saab mul šampoon enne otsa kui palsam. Õh. :D Aga tegin natuke sohki ja palsamit on natuke alles, kuid TRESemmé šampooni olen tõesti viimse piisani ära kasutanud ja armastanud. 

Kurb tõsiasi on see, et TRESemmé asju minu teada (veel?) Eestist ei saa. Väga kurb, sest kõik mis neilt proovinud olen on mulle väga väga meeldinud. Mina ostsin šampoonid Norrast kui seal eelmine kord käisin. Kindlasti saab neid ka teistest naaberriikidest, niiet kes juhtub kunagi nägema, soovitan väga ära proovida. Väga hea variant on ka eBay ja Amazon.



Ma pole šampoonide ja palsamitega tavaliselt väga valiv olnud, peamine et pea puhtaks saaks. Kuid pärast nende kahe proovimist pole miski enam endine ja minu juuksepesuvahendite latt on tänu neile kõrgel. TRESemmé šampoonid ja palsamid (olen veel proovinud kahte teist TRESemmé šampooni ja palsamit- naturals ja keratin) on ühed parimatest, mida ma kasutanud olen. Juuksed on pärast pesu nii siidpehmed, läikivad ja nii hästi kammitavad. Mul on ülitihti šampoonidega üks jama- juuksejuured jäävad nii kuivad heinad ja neid kammida on võimatu. Julgen arvata, et šampoonides olevad kemikaalid ja igasugused jõhkrad puhastusvahendid on selle põhjuseks. Aga Split Remediga pole mitte mingit muret. Pole muud midagi öelda, kui imehea.

No comments:

Post a Comment

Back to Top