Thursday, December 3, 2015

Makeup Table Inspiration

Kohale jõudis mu armas meigilauake IKEA-st! Jehuu! Olen tõesti pikkapikka aega tahtnud endale ühte kohta, kus saan iga hommik end korda teha ja kus hoida ühes kohas kõiki meigividinaid. Lapsepõlveunistus lausa. Praegu on kõik kohad mu meiki täis, sest vahel teen seda vannitoas, vahepeal diivanil teleka ees. Pluss, valgusega siis ka ilge jama ma ütlen. See reede paneme selle koos poisiga kokku! Jess.

Lauake ise on selline:


Pildid: IKEA koduleht

Selle laua leidsin ma üldse täitsa lampi IKEA-s huvi pärast surfates. Ma ei arvanud, et neil midagi nii spetsiifilist võib üldse olla. Aga leidsin ja armusin. Seal oli ka palju fäänsim laud, mis oli tõeliselt ilus, aga meie väiksesse korterisse sobib see palju paremini. Peegel alla pannes näeb välja nagu tavaline laud :) Hea ja praktiline. Kunagi kui kolime püsivamasse paika, tahaks panna seinale sellised Hollywoodi stiilis lambipirnid ja igast asju veel. Oi mul mõte juba jookseb hihi.

Pärast tellimist surfasin ringi pinterestis ja otsisin inspiratsiooni. Unistada ju võib...

Pildid: Pinterest

No comments:

Post a Comment

Back to Top